Saturday, January 30, 2010

♥menunggu kehadiran SI DIA

tajuk di atas menunjukkan farysa curang. tapi tak salah sekali sekala. haha. dah lama hati farysa bertaut pada SI DIA ni tapi jodoh kitorang belum sampai. farysa bukan jahat untuk menduakan tapi MR KERING pun merestui. farysa bukan tamak untuk mempunyai ramai teman sehidup semati tapi rasanya tak salah. yelah, kalau seorang tinggalkan kita, sekurang kurangnya lagi satu masih ada.
sebelum ni farysa cuma berangan angan mat jenin tapi hari ni impian kian menjadi kenyataan apabila hasrat dihati untuk menduakan MR KERING direstui. bukan senang nak dapat restu tu. sependek dan seringkas entri ini, farysa nak list-kan ciri ciri teman sehidup semati farysa yang baru. ohh, kitorang belum declare. maybe lepas CHINESE NEW YEAR

ciri cirinya adalah :
1.tersangat comel, nak kata jambu tu boleh la jugak kot. haha
2.bertubuh kecil
3.manja kalau pandai korang amik hati
4.secara duniawi, dia memang berbulu
5.berjantina betina

inilah yang dimaksudkn



comel kan? nama dia HOLLAND LOP BUNNY atau orang orang kampung dekat malaysia panggil ARNAB TELINGA PATAH. sesungguhnya orang malaysia membuatkan nama yang comel jadi begitu buruk. haha. tapi takpe, rupa tetap menawan. 
gambar dekat atas ni cuma hak milik pak cik google. hak milik farysa belum declare lagi yang mana satu. kena tunggu pantauan yang dilakukan oleh MR KERING dekat kedai arnab esok. 

p/s kepada MR KERING : cepat cepat la beli. tak sabar nak tidur pelok cium bunny tu.

15 comments:

Eldy said... REPLY

pencinta bunny ~ wa..

yuyuEyuliAnayusOf said... REPLY

arnab telinga patah? hehe :)

Afzainizam said... REPLY

Salam dari kami http:// firestartingautomobil.blogspot.com

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan

Terima kasih
Kerana kembara ziarah maya
Membuka ruang, menyingkap dalam
Hingga tersentuh nurani, tercuit imaginasi
Tiada bandingan

mewarnakan hari-hariku
Mewajarkan masa berlalu
Kau tak henti mencetus keinginan
Merangsang pengembaraan
Kau meruntun, menyayat
Memukau
Dan mengasyikkan

Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....

zulhilmi bdk blur said... REPLY

apsal comei cam sy ek..
haha

Natasha said... REPLY

ha minat arnab erkk??kak tash plakk ada 2 sugar glider:P

Odorica Ion said... REPLY

Salutari din Romania !

Fida Jai OWN said... REPLY

comell lah bunny tuuu .

awak , be my follower too .

einaz ;D said... REPLY

cute!.;)

Hajib said... REPLY

comey aa bunny... susah nak jaga, nak kena simpa dlm kandang. then nak kena salu cuci kencing bunny lg... leceh lerr...

ELYANA YAZMIN =) said... REPLY

hahha suweeeet! ki3x..btw nuff zzz lor

blueCITY said... REPLY

hahhahha

cute


xoxo

petite said... REPLY

xleh blah ah ko nih.. karang karangan gaya mcm btul je menduakan mr kering tuh. hahhaa.. sapae yg nak jaga kat dlm bilik tuh nnt?? hahaha.. :p

|| nemo mimosh || said... REPLY

cute gile! shaye tak suke kucing tapi arnab sukee..:)

Lavanya said... REPLY

humm.. its so cute post.... i like it.... thanks....

Anonymous said... REPLY

Terima kasih atas maklumat menarik

Post a Comment