Wednesday, November 4, 2009

♥surprise untuk mereka

ini kisah yang sudah lapuk.tapi tetap segar di ingatan.time ni actually farysa stay dekat block E.seriously shit all my roommates gile best.even though macam macam jenis dan telatah diorang,bilik kitorang tetap happy go lucky.ya,ini universiti islamic tapi kitorang tidak campur urusan masing masing.so,boleh la tengok pelbagai jenis manusia dalam bilik ni.mesti ade yang berfikir kalau universiti islamic semuanya baik baik,tutup aurat,right?aha.you're totally wrong!banyak yang hipokrit di sini.eh,ini sudah melebih.kang pecah rahsia di perut.oooppppssss!
okey...sebenarnye farysa nak cerita kisah 'birthday party' yang kitorang selalu buat.boleh dikatakan surprise party jugak.dari siang sampai ke malam kitorang akan plan.kadang kadang sampaikan ignore birthday girl tu.sorry la syg yer.first birthday party adalah untuk akak senior yang kitorang pangge sebagai kak ha.

party ni memang yang teramat sangat romantik kitorang plan.

cake dikelilingi dengan lilin yang berwarna warni.lampu dipadam dan hanya dihujani dengan cahaya lilin di tengah tengah halaman bilik.after cake sudah dipotong,bermula la acara bermandikan coklat coklat kat cake tu.bile da habes satu bilik kene,kitorang bermandikan pili bomba yang airnya teramat busuk.siot betol.
birthday party yang kedua pula adalah untuk yam.

surprise untuk die kitorang cume letakkan cake dalam loker die.habes loker die yang memang kemas gile kitorang sepahkan.baju kitorang maen letak je mane mane.sorry la syg eyh.loker dihiasi dengan belon belon.ala,korang tengok jela pic dekat bawah ni.

kali ni kitorang tak bermandikan pape dah sebabnye kene komplen satu blok bilik kitorang bising.ala,diorang jeles sebenarnye tu.;p.
kali ketiga bukanlah birthday party tapi farewell party yang farysa plan-kan khas untuk my seniors yang nak pegi gombak.i bought them indulgence cake.yang laen laen budak budak laen sponsor la pulak.farysa suda bankrup sponsor kek itu,haha.itu malam memang sangat sedih.tapi sedih pun,kek yang besar itu memang licin.kini kami semua sudah berpisah.insyallah akan tiba giliran farysa untuk ke gombak.doakan la yer.
entry ini memang khas untuk kamu kamu bilik E-1-8/2008.rindu dan sayang kamu semua.

4 comments:

Unknown said... REPLY

waaa...bestnye...
suprise bifday party tu...
nnt leh la wat suprise utk i lak kan...huhu...

JoJo said... REPLY

mcm hepi jer duk kt nilai tu..huhu

farysa said... REPLY

zaza,
a'a
mmg bes sgt2
nnt i plankan ntk u plak eyh
=)

azie,
ni zaman sem 1 2
xd kne resit lg
ahaha
wish me luck for tmorrow tw
;p

JoJo said... REPLY

of course.. aku doakan ko..
so, leh la ko join kiteowg nnt yer..
inshaAllah..gudluck 4 ur exam k..
wat bek2.. aku yakin ko akn pass..

Post a Comment