Tuesday, November 3, 2009

♥3nov(hari pertama - resit)

kali ini kisah di nilai sekali lagi.bile la boleh berambus dari sini.oh ya..hari ni 3nov.so,peserta peserta resit sudah memulakan aktiviti mereka termasuklah diri farysa sendiri.tapi farysa exam on 5nov.kirenye still ade mase untuk study.wait!nak study ape yer?hm.reading oh reading.ape yang perlu diriku study?bunyi 'READING' tu memang indah dan amat senang je kan?tapi kalau ade depan mate memang tak kelip mate tu.senang cakap,kalau sudah 300lebih manusia yang tidak lepas,anda fikirlah sendiri senang atau tidak.sejak semalam farysa sudah memulakan operasi meng-study.

kalau la lepas ni bernasib malang jugak,terjun bangunan jugak la alamatnya...ahahaha.tapi disamping study,...disamping ohh,takpe,layan sudah...farysa tetap bersosial...muahahaha.

wtf?hey that is not fuck ok tetapi fish.sila jangan salahkan kefahaman anda.sudah seharian lappie ini berjaga..tak tido tido.kononnya mahu temankan MR KERING study.lappie jela temankan semalam,farysa da buat new map kat bantal.eh,melalut makin banyak.kene continue study ni...=).chaiyokkk~

9 comments:

Ayg said... REPLY

gud luck drling....
stdy hrd k....
muaxxxx....

~BaBYHEarTY ~ said... REPLY

ow..
rmi gler yg kne resit reading.. nape ngn UIA nih?? sapr lg yg ko jmpe kt sne weh? pape pon gud luck yer 4 ur exam..

farysa said... REPLY

thnks encik azli~

azie,
aku bekurung dlm blik je wey
xkua pn
btw,
thnks~

zaza said... REPLY

nice blog farysha....
pls follow my blog plak k...
nice to know u....
thanks ea sbb sudi mjengukkn diri anda ke blog ku.

wan hazimah said... REPLY

hahaha... buku toefl!!! insya Allah farissa! kite pass!

farysa said... REPLY

AMIN!
takotnye esk zimah.
dh kali ke bpe pn xtwu la
=(

petite said... REPLY

Gud Luck FARISSA!!!
ak doakan kau berjaya. mintak2 soalan tuh x complicated sgt. ko berkurung dlm bilik je?? wah2, kesian ko..jgn lupa mkn tau. hehe.. gud luck again. :D

farysa said... REPLY

thnks dear~

Anonymous said... REPLY

Good fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Post a Comment