Wednesday, February 1, 2012

dah balas dendam,puas!

terima kasih sebab bagi saya demam. orang cakap kalau sakit, Allah ampunkan dosa dosa kecik. betul ke?

harini saya manusia paling happy sedunia. walaupun semalam beguling guling atas katil. nasib baik harini dah okey sikit. terima kasih sekali lagi. terima kasih jugak kepada encik kekasih sebab dah hancurkan blackberry saya. hebat sangat sampai sound pun takleh adjust dah. mentang mentang-lah blackberry pun cikai. redha tau tak walaupun hati menangis. terima kasih jugak sebab buat hati saya meronta ronta tengok henfon yang bergaya dekat kedai kedai. kalaulah poket kembung, teringin nak angkut satu dua. T_T

tapi harini ayah saya baik hati. wahai encik kekasih, tamat sudah keresahan saya hari ini. jom kita lawan henfon siapa lagi canggih nak?


saya lukis khas untuk awak walaupun gambar tu saya copy je.haha. tapi mesej ikhlas dari hati wooooo! 

bye





2 comments:

Dila azie said... REPLY

Haha . Demam demam pun balas dendam eh ? Hee (:

kai said... REPLY

amboi untungnye dpt enpon baru..

=Jom Join!=
http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

Post a Comment