Thursday, September 22, 2011

♥ saya tarik balik hadiah tu

kakak asks me to give ______ for her wedding. amboi! melampau tak? sekali dengan encik boyfriend saya pun dia siap bagi senarai hadiah.tak pernah lagi orang kawen mintak hadiah, tapi kakak saya memang manusia pelik bin ajaib.hahaha.nasib baik kakak, kalau orang lain, saya dah bagi penumbuk. *garang tak?

few months left, farysa tak cari lagi hadiah. asal keluar je mesti pejam mata, buat buat hilang ingatan! adik awak memang adik terbaik! HAHA.oh yea, story hari ni bermula bila website Furla buat sale, kalau tak silap few days before puasa. bila convert into RM, terus macam, okeylah beli yang ni buat hadiah engkau.so, farysa mintak tolong Primochic belikan, siap wrap bagai konon untuk hadiah. after a month baru dapat, sebab jam ni harus berenang merentasi benua dulu,haha. pffffttt!

harini baru dapat.nasib baik pos ke UIA, kalau dekat rumah haruslah mama bising.
koyak punya koyak wrapper tu terus cakap im SORRY!hadiah awak saya beli yang lain la yer.
 pengajaran: sila beli hadiah yang anda taksuka. so takde la hadiah tu korang ambik untuk korang. =)


1 comments:

Post a Comment