Friday, August 5, 2011

♥ identiti Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

siapa tak kenal kalau sebut Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara? kalau korang kaki online, memang nama ni famous. takpayah cakap kaki online, makcik pakcik dekat rumah yang tak reti online pun akan kenal pompuan ni. kalau buka website makcik ni, memang mengucap panjang. cara bercakap memang macam berilmu tapi sayang ilmu tu salah guna. dulu pernah website tu kena block dengan SKMM if im not mistaken tapi lepas tu okey balik. makcik ni tengah active lagi sebab lepas sekian lama tak buka, tengok dah berlambak entri dia. paling latest 3rd of August. setiap ayat dia memang buat telinga berasap wooooo.

tadi farysa jalan jalan blog tubelawak

"berdasarkan apa yang telah diberitahu oleh pihak gaysec, mereka telah mendapat maklumat 100% tepat identiti sebenar makcik hajjah ini.. jadi sepanjang bulan ramadhan ini, gaysec (gay security team) akan menceritakan dan mengupas satu persatu identiti makcik hajjah sitt al-wuzara yang telah sekian lama dicari oleh pihak kerajaan, pemimpin-
pemimpin islam dan pertubuhan-pertubuhan yang lain.."

siapa yang taknak tau?semua nak tau siapa makcik ni kan. buat masa sekarang yang farysa dapat maklumat dekat blog the garang.

"Pembayang identiti pemilik account kurang haja ni adalah seorang wanita muda yang datang dari keluarga campuran,iaitu bapanya seorang mualaf dan ibunya pula adalah seorang MELAYU!!
Dia ni jugak pernah bersekolah AGAMA dan pernah mendapat pendidikan di Universiti Utara Malaysia (UUM) dan mereka sudah mengenal pasti wajah perlaku ini yang dikatakan seorang yang CANTIK!"
kalau nak tau yang selanjutnya, tunggu sajoooo.nanti farysa update lagi yer.eh,kan best kalau tunjuk terus gambar, lagi puas.

2 comments:

miss nafira(myeryn) said... REPLY

tetbe rasa mcm katak bwh tempurung..update latest news ye..tringin nak tau..huhu..salam perkenalan

kaizen said... REPLY

woww!!! x sabar nk taw identiti sebenar...

*biar muke x cantik tp perangai elok... ni muke cantik perangai x elok buat hape??

latest entry Ukur KECEMERLANGAN diri kita... & Urban : Camera Paling CANGGIH

Post a Comment