Wednesday, February 2, 2011

♥REEBONZ SPRING CLEAN BLOGGER CONTEST

handbag mewah la weh! taknak ke? nak la! nak! nak! sekarang ni REEBONZ tengah buat contest, khas untuk blogger.


 kalau dulu pernah main game barbie tukar tukar baju, sekarang ibarat macam tu jugak. boleh hias dari hujung rambut sampai kaki tapi dengan syarat guna handbag mewah. 


ada 6 handbag tapi pilih 1. tak payah tamak nak 2.

sebab sekarang tengah kumpul beg warna warni, farysa pilih beg Prada. sumpah color hijau ni sangat cantik. susah nak cari. mostly beg color hitam, sebab senang nak matching dengan baju. kan? 

first outfit :
 blouse putih menampakkan si pemakai sedikit formal tapi bila digabungkan dengan skinny jeans, terus tak nampak formal. sebenarnya ni cara selamat jugak kalau nak ke event yang setengah formal, setengah casual. sebab beg color hijau, lebih menarik kalau necklace pun hijau. necklace biar yang simple. untuk menaikkan color hijau, guna heels yang berwarna hijau.outfit ni sesuai untuk event time siang. simple, casual tapi sedikit formal,elegant.

second outfit :
outfit ni sesuai untuk si gadis yang lembut. ni pun kira cara santai, sangat simple, tak payah pening kepala nak matching sebab cuma guna hijau dengan putih. tapi sebab macam nak me-mewahkan si pemakai, farysa tambah cincin swarovski.kalau nak ubah bagi jadi formal, handbag tu cuma tukar ke clutch atau satchel bag dan kasut tukar ke heels yang seksi.

third outfit :
leather jacket tu akan buat si pemakai nampak rock tapi bila pakai dengan beg dan heel yang unik macam tu, terus tak nampak rock sangat. ini jugak cara selamat. accessories hanya earring. simple. kalau outfit ni, nak pergi concert pun boleh jugak tapi ini kira outfit yang akan buat anda menarik perhatian orang ramai sebab orang lain mesti belasah jeans kalau pergi concert.



2 comments:

Post a Comment