Thursday, December 16, 2010

♥ hujan, sejuk macam obersea

wallaweh, panggg! HAHA. salam pun tak bagi, tak beradab betul. harini hujan. faham apa itu hujan? lebat yang tak lebat sangat. sekali lagi, faham apa itu lebat? hari hari pergi jalan kaki. hari hari balik jalan kaki. entah abad keberapa ayah nak hantar kereta. hujan renyai yang setengah lebat tanpa kilat, daku harungi menggunakan payung pink polkadot. poyo tak? HAHAHA.

tengah jalan sambil kontrol ayu, yelah, farysa tengah berazam pakai jubah je semester ni, tup tup, apesal kasut ni macam penuh air. rasanya payung tak koyak pun. sekali tengok kasut tu dah seksi. nampak jari jemari mulus kakiku. seksi you! gilaaaa tak! tengah tengah hujan kasut tu nak koyak macam tu. patut sejuk semacam je kaki. nak menangis sampai nak call ayah suruh datang jemput tapi memang malam la baru ayah sampai. kedah ke gombak, melampau gila kan? gagah berjalan balik, cium kaki, nasib baik tak busuk. euuuwwww! WANGI! HAHAHA.

hujan tak berenti maka angin terlebih sepoi sepoi tak berbahasa. sejuk ibarat sekarang tengah setengah salji cuma tunggu salji nak turun je. ikutkan taknak mandi tapi macam tak senonoh pula. 


sengal sangat tak sampai sanggup tahan air dekat water cooler tu tapi jadi water hooter. HAHAHA. farysa teringat kawan time satu matrik dulu. tiap tiap pagi mesti izatie tahan air panas sebab nak taknak mandi air sejuk.

gambar kasut takde sebab bila masuk tong sampah baru teringat tak amek gambar. bila buka tong sampah, harum semerbak macam victoria secret. HEHE.

2 comments:

Ahmad Hanif Abd Halim Azmi said... REPLY

HAHA, dahsyat yea

Embun Pagi said... REPLY

huhh..xterpk nk tadah air kat water cooler..kreatif2! muahaha

Post a Comment