Saturday, February 2, 2013

yes! I am a final year final sem student

Sabtu guys, Sabtu! maksudnya Ahad dah nak balik UIA. bila bermula semester baru nanti, bermula jugaklah kehidupan sebagai student final year final semester. tua tak? again.. terabai jugaklah blog ni. tapi since 2012 pun memang farysa dah jarang update, atau lagi elok farysa cakap since kes yang buat farysa sentap seumur hidup. manusia memang akan gelak ketawa tapi jangan lupa balasan dari Allah tetap menanti. tapi Terima Kasih untuk anda sebab kesentapan yang anda bagi tulah buat farysa bangun semula dan harungi semua cabaran hingga ke hari ni. apakah ayat farysa skema sangat? HAHA.

Alhamdulillah dengan semua rezeki dan manusia sekeliling yang ada sampai harini. seriously 6 pergi, berlambak yang datang. So, sila hadapi setiap cabaran anda, Allah takkan biar sesuatu tu terjadi kalau Dia tau kita tak mampu nak hadapi. 

Oh, impian untuk sambung Masters, harap harap jadi kenyataan. anyone ada experience apply loan dari MARA dan JPA? serious memang taktipu. tengah semangat cari loan ni. taksampai hati nak suruh mak ayah yang bayar. kalau ada pakcik makcik kerja dekat MARA, JPA, mintak tolong untuk farysa boleh? eh eh.. untuk 2 orang. hehe.

Doakan yang terbaik untuk farysa ya.

*meet one of  my bestfriend, Farah Zakiah (left)

5 comments:

Nina Mads said... REPLY

Gudluck.. sy peminjam loan MARA :)

farysa said... REPLY

@Amanina
bg email boleh? nk tanya byk benda ni =D

bulost said... REPLY

yo. saya bulost yg awak tnya soalan pasal mara tu. take my email; nikmanadli@yahoo.com. ingt, jgn stop stengah jalan. kalau apply tu x dpt, trus buat rayuan.

luck = preparation meets opportunity. so be prepared, sbb opportunity nnt terbukak. wslm

Izzat Eshak said... REPLY

Gudluck study! =)

farysa said... REPLY

thankyou!

Post a Comment