Monday, February 20, 2012

jom masak dalam kampus



Pesanan ikhlas buat penduduk universiti. siapa yang suka kalau pagi pagi boleh hentam hotdog,fries,nugget buatan sendiri?cara mudah nak dapat semua tu tanpa pergi cafe adalah dengan memasak. lol. ayat tak boleh lagi skema pulak kan?hihi.

korang takpayah nak rajin sangat angkut dapur bagai,nanti kena saman siapa susah?diri sendiri jugak.tapi korang boleh beli rice cooker.kalau boleh,cari yang dalam tu jenis macam frying pan.takde la melekat. kalau agak agak ada spot check,sempat lagi nak sorok dalam locker.lepastu kunci dan lari keluar.

mudah gila masak dalam rice cooker ni.lagipun murah.kalau jahanam boleh pegi jusco beli yang baru.silap haribulan kalau nak buat goreng ikan,ayam,sotong pun boleh.nanti farysa buat experiment.tapi akalu setakat hotdog dah memang berjaya masuk perut.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

saya_arief said... REPLY

penah gune rice cooker cam tuh. multifunction betul.
:)

- F i D - said... REPLY

survivor nih..guna apa yg ada utk terus hidup..hehe

Post a Comment