Tuesday, October 20, 2009

♥ini kisah almari

ini kisah almari.mari perhatikan seberapa banyak almari yang diperlukan oleh kaun hawa untuk menyimpan pakaian mereka.tidak dapat dinafikan pakaian bagi setiap kaum hawa teramat sangatlah banyak.perhatikan diri anda.berapa helai baju yang anda ada.berapa helai seluar.berapa helai tudung yang hendak di-match-kan dengan baju baju anda(kalau anda ade tudung la).so,berapa almarikah yang diperlukan untuk menyimpan semua ini?mari kite saksikan mymom.ahahaha.tak leh blah betul ade anak macam ni kan?kalau die bace konpem kene sekeh.

sepanjang dinding ini telah berubah dijadikan almari khas untuk mama.ohh,abaikan bahagian atas dan bawah.perhatikan dan focus-kan tumpuan anda hanya di bahagian tengah yang berkaca.bahagian itu telah menjadi hak milik abadi mama.dapatkah anda hitung bilangan baju di bahagian itu?haaa...farysa pun tak pernah nak kire taw.buang air liur je kire...keh3.okey..sekarang mari kite berjalan ke arah almari yang laen pula.

almari ini pula telah ditempatkan di dalam bilik farysa.tapi di dalam ini ruangnya telah dipenuhi dengan baju mama.cume bahagian bawah sahaja yang kini telah dipenuhi oleh shawl shawl farysa.mesti anda hairan di mana farysa tempatkan pakaian farysa bukan?sebenarnye terdapat lagi satu almari dalam bilik farysa.

inilah almari itu.tapi dalaman sudah hancur disebabkan farysa yang pegi duduk kat dalam tu waktu kecik kecik dulu,ahaha.da runtuh taw.kirenye tunggu mase nak digantikan dengan yang baru jela.yang pasti baju mama tak ade dalam ni..hehe.sebenarnye nak dinyatakan di sini,baju baju yang dibawa balik dari nilai sebenarnye belum dikemaskan.inilah masalah yang mendorong farysa tidak mengemaskan baju baju tu.takde tempat.oleh itu dengan selambernye mama suruh masokkan dalam kotak ogawa.uuuwwwwwaaaa.....sedey ohh.

kotak yang besar ni memang amat muat untuk mengisi orang.betapa pilu hati ini mengenangkan baju baju di dalam.nasib korang la dapat tuan miskin yer.terpaksa la korang hidup di dalam rumah yang macam tu,ahaha.tapi ini hanya untuk sementara,lepas ni konpem dapat almari baru..ehehe.beshnyeeeeee....

oleh itu,pengajaran kita untuk kali ini takperlulah beli baju banyak banyak yer.kang alkisahnye da takde rumah untuk baju baju tu menginap.shekian~

8 comments:

Ayg said... REPLY

cra yg terbaek utk mengurangkn bju ialah dgn cra mengurangkn mebeli bju....
hehehe......
sowi my luvly hney.....

farysa said... REPLY

ohh,okey then...syg recycle baju ayg.=p

smiley said... REPLY

Hahaha..boleh exchange baju ngan orang yg same saiz..

btw..awk ade tanye psl traffic kat blog sy..tnyer camane nak dapat traffic?maksd awk increase traffic ke?

Mr. J @ pengerindu.com said... REPLY

segan pula tengok almari awak, hihihi.. i pula xada almari. main sangkut je. hujung bln baru beli almari ..


salam kenal.
Mr J

smiley said... REPLY

hye farysa..nanti saya try buat citer pasal yang awk nak tuh yer..so visit la selalu eah..untuk lihat entry topic yang awk nak tuh..

thx for the idea :D

farysa said... REPLY

okek smiley.thx yea~

petite said... REPLY

ish2.. ahahhaa.. ko tuh saje je buat kesian. bkn nya ko pki pun bju yg ko bwk pi nilai tuh. klu pki pun, mayB bju ko yg ko pki utk kuar berdating dan bersuka ria. muahahaha.. kejam x ak?? hehehe.. kiranya almari ko tu kecik ah tuh. tp mmg sdh pun mengenangkan bju2 didlm kotak ogawa tersebut. hehhee.. :D

farysa said... REPLY

ko nmpk kecik ke anis?alhamdulillah.aku xriak mnunjukkan yg bsr.wakakaka

Post a Comment